VN:RO [1.9.22_1171]
Beoordeling: 0.0/5 (0 stemmen )

stars

Datevertentie review

30-11--0001

Bezoek website

Datevertentie.nl werkt volgens een eenvoudig, veilig en efficiënt concept: jij plaats je eigen zoekertje en wacht af op de prins of prinses op het witte paard. Ben je op zoek naar een spannende date, langdurige relatie of intieme sexdate? Via datevertentie.nl vind je het allemaal.

Zoeken binnen het aanbod aan advertenties kan heel eenvoudig via de navigatiebalk links op de website. Datevertentie.nl deelde alle zoekertjes in over enkele categorieën, als “Man zoekt vrouw”, “Man zoekt man”, “Man zoekt stel”, “Vrouw zoekt man”, “Vrouw zoekt vrouw”, “Vrouw zoekt stel”, “Stel zoekt stel”, “Stel zoekt vrouw” en “Stel zoekt man”. Kortom, zowel als man, vrouw of single kan je via datevertentie.nl de juiste date terugvinden. Binnen elke categorie worden de meeste zoekertjes bovenaan de lijst geplaatst. Zo ben je zeker van actuele profielen en wensen. Binnen datevertentie.nl tref je zowel zoekertjes aan op zoek naar liefde, als advertenties voor sexcontact. Alles hangt af van je eigen wensen: alles mag/kan, niets moet. Zelf ook een advertentie plaatsen? Klik dan op “Plaats advertentie” en volg de stappen in het registratieproces. Na het invullen van je gebruikersnaam, e-mail en wachtwoord kun je de eigenlijke tekst van je advertentie invullen en bevestigen. Gefeliciteerd, je advertentie is nu geplaatst!

Doordat datevertentie.nl een vrij nieuwe datingssite is, hanteert het momenteel nog democratische tarieven. Reageren op een advertentie kost slechts 1,30 euro en kan zonder enige registratie. Zelf een advertentie plaatsen is tot en met eind september compleet gratis! Achteraf wordt er opnieuw een bedrag van 1,30 euro per advertentie gevraagd. In totaal zijn er momenteel nog maar 13 geplaatste advertenties. Echter waren die goed voor 4.135 visits. Na het plaatsen van je zoekertje ben je dus zeker van reactie!

Website Details
Betaald
2 stars