VN:RO [1.9.22_1171]
Beoordeling: 0.0/5 (0 stemmen )

stars

Dating.nu review

30-11--0001

Bezoek website

Dating.nu is in tegenstelling tot andere datingssites geen registratie-zoeken-reageren website, maar vertrekt op basis van een forum. Een forum, letterlijk vertaalt marktplaats, is een plek waar honderden personen met elkaar kunnen discussiëren, babbelen en ideeën uitwisselen over verschillende onderwerpen.

Dating.nu deelde het forum in over twee grote delen: Daten in Nederland en Daten in België. Binnen elke hoofdcategorie werden er ook tal van subcategorieën vermeld, zoals Man zoekt vrouw, Man zoekt stel, Vrouw zoekt man etc. Ben je dus als man, vrouw of stel op zoek naar een romantische date, leuk avontuur of geile sexdate? Klik simpelweg de bijhorende subcategorie aan. Vervolgens verschijnen alle reeds geplaatste topics en advertenties binnen het forum. Bijna dagelijks worden er nieuwe topics gestart. Voor een date of contact hoef je dus helemaal niet ver te zoeken. Wil je zelf ook een advertentie plaatsen? Klik dan allereerst op “Registreer” bovenaan rechts op de website. Vul de vereiste gegevens in als je gebruikersnaam, geboortedatum, wachtwoord en e-mailadres en bevestig de gelezen voorwaarden via de checkbox. Na bevestiging van je e-mailadres kan je per direct een advertentie plaatsen via “Nieuw onderwerp”. Je betaal voor het plaatsen van je advertentie geen luttele euro!

Top aan dating.nu is dat er contacten en profielen zijn in diverse genres. Zo zijn er contacten op zoek naar enkel romantiek en een nieuwe liefde, terwijl andere profielen dan weer op zoek zijn naar een BDSM-buddy of seksmaatje. Rechts op de website tref je ook een aantal leuke chatboxen aan. Geen idee wat je met je vrije tijd kan doen? Reageren op één van de advertenties op het forum of een chatbox aanklikken, uren fun gegarandeerd!

Website Details
Betaald
2 stars