VN:RO [1.9.22_1171]
Beoordeling: 0.0/5 (0 stemmen )

stars

Relatiecupido review

30-11--0001

Bezoek website

Relatiecupido noemt zichzelf de beste datingcommunity van Nederland. Relatiecupido is dan ook meer dan een traditionele datingssite. Waar klassieke datingssites zich enkel bezighouden met matchen, kan je via relatiecupido onder andere ook bloggen, deelnemen aan evenementen, games spelen en zoveel meer.

De basis van relatiecupido is je eigen unieke profiel. Voeg foto’s, filmpjes, muziekvideo’s en andere elementen toe om je profiel op te fleuren. Verder kan je je profiel verbouwen met een eigen achtergrond, eigen profielfoto en een profielomschrijving. Veel meer dus dan een saaie matchingpagina. Ook kun je zelf groepen oprichten om zo contacten te leggen met lotgenoten. Fan van een welbepaalde sportploeg of popster? Via een eigen pagina kom je onmiddellijk in contact met andere fans. Bevalt een profiel jou? Stuur hem of haar dan een Wink. Op die manier weet het profiel in kwestie dat hij of zij bij jou in de smaak valt. Wie weet ontvang je enkele seconden erna al een privé-bericht terug? Gemiddeld zijn er steeds een 150tal leden onmiddellijk aanspreekbaar. Is er niemand via de zoekoptie die onmiddellijk bij jou in de smaak valt? Kies dan voor een upgrade tot Gold membership. Via dit extra lidmaatschap kan je onder andere chatten met eender wie op de website, surfen zonder advertenties en games spelen met andere gebruikers. Voor circa 10 euro per maand (afhankelijk van de duurtijd waarvoor je een abonnement neemt) staat dit allemaal voor je open. Relatiecupido heeft ook een eigen blog waar regelmatig geschreven wordt over dating, datingproblemen en relaties. Geen kei in het aanspreken van personen? Via de tips van de blog verloopt het volgende maal al een stuk eenvoudiger.

Relatiecupido, dat is daten en genieten van een online community tegelijk.

Website Details
Betaald