VN:RO [1.9.22_1171]
Beoordeling: 0.0/5 (0 stemmen )

stars

Zullenwij.nl review

30-11--0001

Bezoek website

Zullenwij.nl is de geknipte website voor iedere single in Nederland. De homepage van zullenwij.nl is een verzamelpagina die je handig doorverwijst naar de verschillende subpagina’s op speeddaten.nl. De essentie draait echter om het online datingprogramma van de website.

Zoals de naam het doet vermoeden, draait het bij zullenwij.nl en speeddaten.nl om snel contact leggen. En snel kan snel zijn. Zullenwij.nl organiseert op diverse avonden iedere week een aantal speddates over heel Nederland. Voor een nieuwe relatie of nieuw contact hoef je dus helemaal niet meer ver de deur uit. Alle speeddates worden handig opgenomen binnen de online agenda van zullenwij.nl. Deze verzameling kan je zelf nog verfijnen op basis van provincie, plaats, leeftijdscategorie en type van speeddate. Gemiddeld betaal je voor een avondje speeddaten 36,- euro. Een bedrag waarvoor je een leuke avond, contact met 20 onbekende singles en een hapje en drankje in de plaats krijgt. Via internet kan je snel en eenvoudig online je reservering plaatsen. Is de speeddate in je buurt sneller vol dan verwacht? Geen probleem, wekelijks verschijnen er nieuwe locaties en speeddates op de agenda. Een aantal dagen voor de effectieve speeddate ontvang je nogmaals een korte herinnering en routebeschrijving richting de dating-plaats. Zullenwij.nl laat dus niet aan het toeval over! zullenwij.nl gaat voor het voorleggen van jouw 20 dates uit van jouw online profiel. Belangrijk dus om dit profiel zo nauwkeurig mogelijk en waarheidsgetrouw in te vullen! Uit cijfers van zullenwij.nl zelf blijkt dat 91% procent van de daters een positieve ervaring aan de dates overhoudt. Baseer je dus niet enkel op de vele succesverhalen die de website al boekte, maar ervaar het succes van speeddaten zelf via zullenwij.nl.

Website Details
Betaald
1 stars